«1+1 медіа» не купувала NewsOne, – заява «1+1 медіа»

1+1 медіа
17 Листопада 2017, 10:45

«1+1 медіа» не купувала телеканал NewsOne. Про це заявила прес-служба медіагрупи.

«Інформація, яка поширюється в ряді ЗМІ про придбання телеканалу NewsOne, не відповідає дійсності.

На комерційній основі “1+1 медіа” надає технічні послуги ряду українських телеканалів, у тому числі прямим конкурентам та продакшенам. Телеканал NewsOne входить до цього переліку. Також у нас є практика співпраці з телеканалами країн Cходу, зокрема Вірменією, Грузією, Азербайджаном. Забезпечення технічної підтримки є одним із напрямків бізнесу “1+1 медіа”.

Слідуючи логіці деяких ЗМІ, “1+1 медіа” можна вважати не лише найбільшою медіагрупою в Україні (за часткою телеканалів для аудиторії 18-54, 50+ “1+1 медіа” є другою за величиною медіагрупою в Україні. – Поштівка), а й одним із найбільших медіахолдингів на пострадянському просторі», – йдеться в заяві «1+1 медіа».

У відповідь на запитання «Детектора медіа» про те, які саме технічні послуги «1+1 медіа» надає телеканалу NewsOne, у медіагрупі уточнили, що мова про широкий спектр послуг технічної підтримки – наприклад, про трансляцію.

За даними з відкритих джерел, рекламу на NewsOne продає сейлз-хаус «Плюси», який також входить до складу «1+1 медіа». Крім NewsOne, він надає такі послуги кільком телеканалах, які не входять у групу та не належать Ігорю Коломойському («UA:Першому», О-TV, EU Music, «Еспресо»).

Свою заяву група «1+1 медіа» розповсюдила у відповідь на публікації в низці українських ЗМІ, в яких стверджувалося, що «1+1 медіа» начебто частково профінансувала створення нового ток-шоу «Український формат», перший випуск якого з’явився на NewsOne 15 листопада. Внесок «1+1 медіа» начебто полягав у витратах на створення студії в шостому павільйоні Кіностудії ім. Довженка, проведенні зйомок та організації рекламної кампанії з використанням великої кількості білбордів. Внеском телеканалу NewsOne стала робота ведучих та розробка загального сценарію програми.

Зараз більшість із цих публікацій не відкриваються. Зауважимо, що в тих, які вдалося прочитати «Детектору медіа», мова йшла радше не про купівлю медіагрупою «1+1 медіа» телеканалу NewsOne, а про фінансування останнього Ігорем Коломойським.

«1+1 медіа» не купувала NewsOne, – заява «1+1 медіа»